BRITTIARKEA

Moikka!
Mun viimeisimmästä postauksesta onkin ehtinyt jo vierähtää jokunen hetki, mutta ei kai tuo mitään. Täällä mä yhä hämmennän paikallisia Haloo Helsingin kangaskassilla ja suomeksi puhutuilla ääniviesteillä, ja arkikin on alkanut jo muotoutua paremmin tän lähes kuukauden täällä oleskelun jälkeen. Oon löytänyt erilaisen reitin tytön koululle ja alkanut jopa tunnistaa äitejä, jotka hakee lapsiaan samaan aikaan koulusta kun mä P:tä. Tiedän missä kohtaa meitä tulee paluumatkalla vastaan kaksi yläkouluikäistä brittityttöä, jotka puhuu aina tosi kovaan ääneen, ja osaan kokata P:lle hänen lempparidinnerit ilman hmumille viestittelyä. Kuten sanottu, brittiarjesta on todellakin tullut nyt arkea, mutta mä en valita. Mä rakastan olla täällä ihan tajuttomasti. 
Kaikki viikonloput mä oon viettänyt onnellisesti Lontoon hulinassa muiden au paireiden kanssa. Oon käynyt tsekkaamassa Lumierefestivaalia kahden suomalaistytön ja saksalaisen aupparin kanssa, tuhlannut palkkaa surutta Primarkin järkyttävässä ihmismäärässä ja oonpa pari kertaa eksynyt jopa paikalliseen clubiin maailman parhaan saksalaistytön kanssa. Oon missannut mun viimeisen junan kerran ja joutunut ottamaan Uberin himppeen, ja joka torstai istun kaks tuntia läheisen collegen kahvilassa kun ootan P:tä telinevoikkatunniltaan.
Paikallisia on vähän vaikea löytää - mistään Facebookin auppariryhmistä ei tunnu löytyvän ketään tältä alueelta, mutta selaan ahkeasti Instan Broxbourne -lokaation alle tägättyjä kuvia. Eiköhän jossain vaiheessa täältä tai jostain lähikaupungista löydy joku toinen auppari, joka viettää päivisin monta tuntia yksin tietokoneen kanssa ja haluaisi ehkä välillä muutakin seuraa kun teknologiaa.

Comments

  1. Replies
    1. Sanoppa muuta. Hyvin stereotyyppisen näköstä Englantia, mutta rakastan niin kovin. <3

      Delete
  2. Tuo maisema näyttää niin just sellaselta ku kuvittelin Lontoon olevan! Aivan ihana! Ehdottomasti lisää näitä postauksia, tykkään lukea tosi paljon ja tsemppiä sulle :)

    allthelittlesnowflakes.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Periaatteessahan tää ei ihan Lontoota ole, mutta kuitenkin tarpeeksi lähellä että kerron ihmisille asuvani Lontoossa. :D Oi kiitos tsempeistä!

      Delete
  3. Ihanan näköistä siellä! Pientä matkakuumetta pukkaa ehdottomasti.. :D

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, tänne vaan! Nyt vaan on ollut vähän vilposemmat säät. :/

      Delete
  4. Nuo puistokuvat on jotenkin tosi kivoja. Kiva postaus muutenkin :)

    ReplyDelete
  5. Ah, rakastan niin superisti tota arkkitehtuuria! <3 Kiva kans kuulla, että arki on alkanut käynnistymään, se varmaan auttaa sopeutumaan vielä paremmin. Pidetään peukkuja, että löydät sieltä lähistöltä jonkun kivan tyypin, jonka kanssa hengata! :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minä myös! Kävelymatka lähikauppaan on täällä paljon kivempi kun samainen reissu Suomessa, kun nää talot on niin nättejä. Peukut pystyssä täälläkin!

      Delete
  6. Ihania kuvia, kirjoitat tosi kivasti :) x Pitää itsekin räpsiä tällaisia katu- ja rakennuskuvia, näyttää niin söpöiltä <3

    http://nea-amalia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii kiitos. <3 Suosittelen kyllä, katukuvat on tosi kivoja. c:

      Delete
  7. Vautsi vau! Oon niin kateellinen sulle, mullakin nimittäin haluttais lähteä reissaamaan. Tosi hienoja kuvia :)

    hannamaarit.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä turhaan kadehdi, lähde säkin ihmeessä maailmalle jos vaan pystyt! Kiitos c:

      Delete

Post a Comment